!!

bleyh tolong like kan untowk mirza !

surat dari boyfriend ?

 
waw , surat .
jengjengjeng . mirza dapat surat tadi kat sekolah .
agaknya spew yerk ?
mestilah boyfie mirza yang bagi kan .
or admire mirza kowt ?
spew larh nak bagi surat nih kat mirza .
bez ouhh dapat surat .
rasa cam ane ntah .
syok gila . 
heheh ! tade larh .
sekolah mirza sume pompuan larh . camne larh boyfie nak bagi .
kalaw boyfie nak bagi pown kene post larh . 
ne bleyh kasi cam tuh jew kan !
ala , kawan mirza yang tersayang larh kasi .
tut tut ! kawan sekelas mirza datang kasi letter .
wah , terharunya . letter dari spew ye agaknya ?
nak tawu ?
NURUL ASYIQIN BINTI SALLEH KAMAL larh !
ala, budark umo 17 kecik come come tuh .
haa ! dya tuh larh . haahaa !
terkejut gak larh . tetibe dapat letter kan .
cam popular larh pulark dapat letter .
engatkan dari adik angkat kew ape kew .
upanya dari mmbe yang dah 2 minggu ta bercakap .
hurm , napa kmy tak bercakap ye ?
pelik bin ajaib .
adakah disebabkan oleh mirza bukan budak asrama lagi ?
kemusykirlan makin membimbangi diriku ini .
haha ! (ayat jiwang siot)
ntah larh . dalam letter tuh dya cakap 'malu'
lorh , nape nak malu pulark nih .
kite kawan kan .
don't be shy syiqin
hee~ haa , pasal sebelum nih aku mintak maap ye kat hang .
kalau aku ade buad salah kat hang taw .
aku mintak maaf sangat sangat keyh .
harap kite still kawan 
kan aku tak tinggal asrama dah .
harap hang tegor aku larh t .
kat sekolah hang tak tegor aku langsong kan .
aku terasa tawu tak .
tape . so keyh . myb aku faham kowt .
ok larh ye . mirza suka post waktu magrib nih . jadi azan bwu jew abiz tadi
mirza nak kene of dah nih .
t bila ade masa kite berpost lagi yerk hee~
babai . assalamualaikum kalian semua !


terima kasih kerana sudi membaca post mirza ye !

No comments:

Post a Comment

dah baca tuh bleyh
towk mengoment ye !
satu pon jadi larh.hee~