!!

bleyh tolong like kan untowk mirza !

apa yang aku maksudkan dengan post nih ?

 
oke ! post nih agak crazy cikit .
memang mirza tulis benda nih sume nak korang tawu .
bukan korang sume .
special for my friend . yg terasa dya tuh mmbe mirza 
oke ! silalah terasa .
sowy klw ayat nih ta bape sedap towk kawan kawan mirza dengar .
hurm , sebelom nak mulakan menaip .
mirza nak say sorry dulu .
oke ! hurm , hey ! korang terase ark klw mmbe2 kita nih
buad tak peduli kat kita ?
soalan yang cemas cemus nih >-<
yarh ! of course larh sedeyh kan . and sedikir geram yang makin datang
memang larh . sapew larh ta terasa .
mirza tawu ! mirza nih dah tak diketegorikan sebagai
BUDAK ASRAMA lagi kan !
sekarang dah diketegorikan
BUDAK LUAR yang membonceng MOTOSIKAL !
(ayat skema yang membosankan !)
hurm , oke ! teruskan bercerita .
hey , aku sedyh tawu tak amp buad camtuh .
atleas , tgor aku ckit pown jadi larh .
aku pown tgur amp gak kan . ade gak g kat amp .
tapi amp siket ta heran kat aku . sikit buad do no kat aku .
yelarh cam aku tak wujud ! cam aku bukan spa spa bagi amp suma .
ntah larh . kalaw cite panjang lebar kat sini tade spew pown yg
nak baca aspecially mmbe mmbe aku larh .
dowg sume tuh dok asrama . tade masa larh nak baca post aku nih .
oke ! aku tawu amp sume terasa kat aku . 
aku ta gtaw kat amp kan .
tapi benda tuh takan nak berlarutan sampai hari nih .
sudah larh tuh . 
sekarang aku tawu bila dah jadi budak yang diketegorikan 
'BUKAN BUDAK ASRAMA'
memang sepatutnya tak berhak kan rapat dengan budak asrama lagi
budak luar kawan ngan budak luar
and budak asrama dengan asrama .
hey ! abis aku nih apa !
bukan kawan amp lagi kew .
nape buad aku camni ha !
eshh ! aku memang ta faham betol larh .
asal ha ! benda camnih pown dah tanak cakap .
kenapa ? bila keluar jew asrama memang patut tayah kawan dah larh .
ouhh , oke ! klw camtuh . baik suma tayah dok asrama
bila sume ta dok asrama sume tayah kawan .
ikot geng masing masing .
tinggal ar aku nih terkundang kanding sowg diri .
(oppps ! sowy , ayat yang tak sedap didengar)
hurm , lantak arh . ! ayat tak sedap kew ayat sedap kew .
aku terasa gila tadi . aku pegi kafe .
tape larh , g beli makanan then tros dok kat amp larh .
bleyh buad do no kat aku .
yang tgor aku pown sowg budak nih jew larh .
yang dok sebelah aku .
hurm ! yang laen hampeh . sikit tak .
tape . aku tunngu gak sampai amp letak mangkuk amp tuh 
then blah camtuh jew kan amp suma !
sikit ta nampak aku kt belakang !
yelarh . mna taknya . aku nih kan "bukan diketegorikan BUDAK ASRAMA lagi' 
jadi tak layak larh kawan ngan amp suma kan .
kan kawan kawan aku nih .
boleh amp pegi camtuh jew .
tinggal larh aku ngan kawan aku yang sekelas ngan aku nih
jalan terkedek kedek kat belakang . 
yang amp tuh jalan larh depan . laju pulark tuh .
atleas tunggu larh aku kan.
yelarh , aku tawu . aku kan jalan lembap cam siput so
tade masa larh amp nak tunggu aku kan .
penat kan tunggu kawan amp yg lembap nih kan ! ?
(sowy, benda camnih aku nak kecoh. tapy benda nih larh yang menyakitkan hati aku)
oke ! memang amp hepy aku tade . aku tima jew larh apa yang amp nak buad
harh ! fes day datang sekolah dah  tention !
tapi hari nih dah msowk minggu kedua jadi makin bertambah kesedihan aku
kegeraman aku . hurm , ok! aku faham .
tapi amp semua tak sepatunya buad aku macam nih !
aku pown kawan amp jugak kan !
TAK SEPATUTNYA BUAT AKU MACAM NIH !
engat weyh ! aku kawan amp . aku kawan amp . aku kawan amp
please jangan buad aku camnih . aku sedyh arh .
naseb baek ade gak mmbe aku sowg nih .
dok sekelas ngan aku .
sebelah ngan aku tapi tadi dah kena tukar tempat jadi kami tak menyebelah dah larh .
tima kasih sangat sangat sbab tunggu aku selama nih .
kawan ngan aku .
tpy kawan kawan aku yang laen buad tak heran kat aku . 
oke . tape aku sabar jew .
tima kasih buad camnih .
dah larh , nak msuk magrib so aku nak of .



terima kasih kerana sudi membaca post mirza ye !

2 comments:

  1. ambboiii kau ! terbaek post kau . hoho .
    maap ye syg . kami terasa n sedih kau dh x brsama2 kmi kt ostel . first day smpai hostel cri hg tpi rmai org ckp kau dh x stay ostel. waktu tu rsa mcm nk nages. terasa khilangan kau xde d sisi. hmpir tiap2 hri sebut nma kau . smpai nk pggil org lain pon dh terpanggil nama kau. maap kalo trsa ye . iloveyou friend :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang terasa tawu . amp larh . buad ta heran kat aku . aku sedeyh . tatawu nak cite kat sepew . jadi cite kat blog then comperm amp baca kan . tuh jew larh yg aku mampu buad nak bgi amp suma tawu apa perasaan aku waktu tuh. sowy jugak kalaw post tuh mnyakitkan hati amp . pape pown . aku sayang amp suma . :(

      Delete

dah baca tuh bleyh
towk mengoment ye !
satu pon jadi larh.hee~