!!

bleyh tolong like kan untowk mirza !

hubungan kami berakhir ?

 
 
 aku sedeh , tataw dah nak gambarkan camna g .
sekarang , hari ni , saat ni .
berita yg paling mengejutkan aku .
31 mac 2012
ditakdirkan aku ngan dia ta boleh nak bersatu lagi sekarang .
adakah ini semua takdir aku ?
YES ! mirza . nih takdir kau . yang kau perlu faham . kau perlu eklas .
8 bulan untuk aku tunggu semua nih .
semua nih selesai . tapi dya senang jew kan cakap cmtuh .
JANGAN COL
JANGAN MCJ
JANGAN AMBIK TAW G SAL DYA !
ta boleh ke kita sama sama buad .
sama sama lakukan . jangan hilang cmtuh jew .
boleh kan . mesti boleh . baek putuskan hubungan klw cmnih .
lama taw ark nak tunggu semua nih habes .
ok . aku faham . faham .
semua takdir . takdir aku ngan dya . 
aku nampak dya boleh hidup bila tade aku . tuh yg senang jew dya buad keputusan camtuh .
ok . tape . last untuk dya . gud luck untuk spm .
myb bgi dya , dya bole hidup tanpa aku .
dya bole belajar tanpa aku .
ye larh , ta buang masa kan . col aku setiap hari . berjam jam .
buang masa cmtuh jew .
ok . myb tuh cara dya . aku faham .
dya tatawu perasaan aku cmne sekarang . kalaw dya amek tawu dya takan ckp cmtuh .
tawu tak !
menyakitkan hati !
ok . sekarang dya cakap .
'pandai jaga diri sendiri ' sampai hati kn ckp cmtuh . ok 
 
 
 


terima kasih kerana sudi membaca post mirza ye !

2 comments:

dah baca tuh bleyh
towk mengoment ye !
satu pon jadi larh.hee~