!!

bleyh tolong like kan untowk mirza !

 
 
hey sume ! :)
tawu ta . mirza dah jdi watak sebagai
PEMEGANG LESEN L !
haa , heee~
besnya . 
cam ta caye plark . semalam mirza pegi amek lesen tuh .
huyehhh .
wah , nampaknya mirza bleyh pusing sp larh nih . 
besar rahmat . syukur .
alhamdulillah . seronok cgtcgt !
sebenarnya mirza nak post benda yg epy epy jew . 
tpy ntah tetibe jew terpikir cam nak menjerit satu sp nih
nak jerit sekuat kuatnya ,
haa ! apa salah mirza nih haa .
oke ! tngok mirza nak jerit oke .
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . . .
 
 
 
 see . pic kt atas .
ya , allah !
ape salah aku sampai bleyh jdi camnih .
ya , allah .
korang nak tawu mmg larh , mmg mmg malang naseb mirza
mmg MALANG !
nape haa ? ?
nape suma salah ?
ape mirza dah buad , ta pasal pasal kene marah tdi .
harh , mmg ta larat dah nak kene mrh ngan mama tdi .
minggu nih asik kene mrh jew .
rasanya dah ok semalam . tpyy 
tdi jdy blek .
harh , kene MARAH LAGI !
hurmm . mmg naseb .
'AKU TAK TAHU APA SALAH AKU 
KENAPA ?
TAKDIR AKU KE SEMUA INI
KENAPA AKU YANG BERSALAH
MEMANG AKU SEBAGAI SEORANG KAKAK PERLU TANGGUNG
 SEMUA INI !
MEMANG SEORANG KAKAK PERLU TANGGUNG ?
AKU CONFUSED !
AKU TA FAHAM ! '
ya , allah tlg hambamu ni .
camne mirza nak hadapi sume nih padahal mirza bru jew nak msuk 17
mirza ta sggup nak tanggung sowg2
de adq tpy HAMPEH !
minta tlg SUMPAH 
mirza kene balik ngan dya .
'LEMAH SANGAT AKU NIH !'
mirza tatwu larh nape benda nih bleyh jdi cmnih .
tade spew kew nak tlg mirza nih .
mirza bkn nak harapkan pertolongan dari sesape pown .
cuma mirza nak ade owg teman mirza .
tanak keseorangan cam sekarang
mirza taley nak bergantung ngan spew2 !
mirza perlukan seseorang untuk bgun .
bgun dari sume masalah nih .
hurmm .
dah larh , ntah larh skunk
laen macam jew perasaan nih .
myb nih kowt kehidupan mirza .
oke ! mirza tima .
dah larh . skunk tepat jam 2.02 PM !
16 DECEMBER 2011 !
HARI JUMAAT !
tengah hari nak msowk petang .
mirza sedang berceloteh lam leptop .
tpy not bermuka buku 
cuma post someting yg agak hepy tapi dalam kesedihan yg amat sgt!
 mirza tanak sdeyh mirza nak hapy .
oke ! mirza tawu cmne nak hepy kan diri mirza nih .
'hey mirza najihah ! wake up !. 18 DECEMBER MGHAMPIRI !
semakin hampir .
hampit sangat sangat .
hari tuh mmg bleyh buadkan hari yg plg terindah sgtsgt <3
bez yg teramat sangat .
sudah siap !
mirza hepy sekarang .
senang sangat nak hepikan mirza najihah nih !
haa .
now i'm hepy !
heeee ~
18 december , hari yg dinantikan .
tercatat dalam sejarah 'gadis purple bercerita'



terima kasih kerana sudi membaca post mirza ye !

No comments:

Post a Comment

dah baca tuh bleyh
towk mengoment ye !
satu pon jadi larh.hee~